vanilla

четвртак, 7. јул 2011.

Töltött franciakenyér

Az öregebbik fiam szülinapjára készítettem ezt van annak már háááááát egy 4 éve biztos.Istenien finom és nagyon kapós volt pillanatok alat eltünt a tányérokrol.



Hozzávalók

Tonhalas:

1 franciakenyér,1 konzerv tonhal, kb.20 dkg majonéz,kb.1 deci tejföl,2-3 savanyú uborka.
Levágtam a kenyér végét és egy hosszú éles késel kifaragtam a bélét.Az uborkát apróra összevagdostam és összekevertem a majonézzel,tonhalal,tejfelel és a kenyér belsejével.Vissza töltöttem a kenyérbe alufóliába csomagoltam és egy tálcára tettem.

Májkrémes:

1 franciakenyér,30 dkg kenőmájas,15dkg sonkás felvágott,2-3 savanyú uborka,20 dkg sajt.
Levágtam a kenyér végét és egy hosszú éles késel kifaragtam a bélét.Az uborkát apróra összevagdostam és összekevertem akenőmájassal,a fölkockázott sonkával,a fölkockázott sajtal és a kenyér belsejével.Vissza töltöttem a kenyérbe alufóliába csomagoltam és egy tálcára tettem a tonhalas mellé.

Túrós-kolbászos:

1 franciakenyér,30 dkg túró,20 dkg házi füstölt kolbász,5-6 szál újhagyma.
Levágtam a kenyér végét és egy hosszú éles késel kifaragtam a bélét.A túrót áttörtem hozzáadtam az apró kockára vágott kolbászt,a felkarikázott újhagymát hozzáadom a kenyérbelsejét összekeverem ha köl adok hozzá még egy kicsi házi tejfelt.Kenyérbe töltöm,alufóliába csomagolva a másik két kenyér mellé teszem.Másnapig a hűtőszekrényben tartom ekkor lehet szépen szeletelni.



Нема коментара:

Постави коментар