vanilla

субота, 23. фебруар 2013.

Nehéz sós teasütemény

A 7. Blogkóstoló háziasszony B&B Anyuci készítenél... nekem Tortafüggő Marisz jutott a blogját átnézve több recept is megtetszett a gomb keksz,muffinfánk reggelire,mákvirág kalács de végül a nehéz sós teasütemény melett döntöttem mivel a nagyobbik fiam szülinapját szombaton ünnepeltük ez volt az egyik sós rágcsálni való.Nagyon tetszett mindenkinek boztos töbször elkészítem szerintem meglehet előbb is csinálni és a fagyasztóban hagyni a sütésig.


Hozzávalók:
25 dkg margarin,48 dkg liszt,2 dkg só,2 tojássárgája,1,3 deci tejszín.
1 tojásfehérje,megvak:len,szezámmag,mák,köménymag,vagdalt dió...
Készül:
A lisztbe belekeverjük a sót és a hideg margarinnal elmorzsolyuk hozzáadjuk a tejszínt és a tojássárgáját, majd gyorsan összeálítjuk.Nem köll alaposan csak hogy összeályon.1 újnyi vastagra kinyújtjuk és tálcára téve mályhűtőbe tesszük 30 percre (nekem ben volt több mint egy órát mert ottfelejtettem).A fagyasztóbol kivéve anyit várjunk vele míg egy kicsit fölenged hogy egy éles késsel kockákra bírjuk vágni (5-10 perc).A fölszeletelt kockákat megkenyük tojásfehérjével és megszórjuk magvakkal.Sütőpapírral bélelt tepsibe rakjuk és előremelegített sütőben (180 fokon )még fagyossan megsütjük.Tálalás előtt hagyjuk egy órát állni.







2 коментара:

  1. Gratulálok Daniela! Nagyon szép lett a sütid!
    És bár arról nem írtál milyen sikere volt, merem remélni, hogy nektek is ízlett.
    Isten éltesse a nagyobbik fiadat sokáig!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Köszönöm,nagyon tetszett főleg a páromnak aki nem eszi az édeset.Odaírtam hogy tetszett mert igazad volt nem említettem meg.

      Избриши