vanilla

понедељак, 6. август 2012.

Habkönnyű citromos süti

A 4.blogkóstoló háziasszonya Chef Viki.Örülök hogy elejétöl kezdve részt veszek ebben a játékban mert így olyan blogokra is rátalálok akiket eddig nem láttam.Így jutottam el a Családi tűzhelyhez is. Lapozgatva a sok finomabnál finomabb receptek között elsőre megragadt a citromos sütije,végül is mellete döntötem mivel szeretem a citromos sütiket ez pedig olyan vonzó volt számomra.


Hozzávalók:
12 dkg liszt,12 dkg cukor,1 vaniliás cukor,4 tojás,6 evőkanál vaj,1 citrom,1 teáskanál sütőpor,csipet só.
Készül:
A tojásokat kettéválasztjuk és a fehérjét kemény habbá verjük.A sárgáját a cukorral,a vaniliás cukorral habosra keverjük majd hozzáadjuk az olvasztott vajat,a citrom reszelt héját és levét,majd a sütőporral kikevert lisztet.Végül finoman összekeverjük a tojásfehérjéböl vert kemény habbal.Kikenünk és kilisztezünk egy kenyérsütőformát és beleöntjük,majd 180 fokos sütőben kisütjük.
Én nem vekni formában hanem van egy kisebb kerámia tálam és abban sütöttem.




3 коментара:

  1. Nagyon guszta finom lehet! Jó könnyü a tésztája ugye?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Köszönöm Éva,igen könnyü a tészta és nagyon kellemesen citrom ízű is nem túl édes.

      Избриши
  2. Szia, ezt választottam a blogkóstolóra, épp most sül. :)

    ОдговориИзбриши