vanilla

уторак, 8. фебруар 2011.

Sünike húsbol



Hozzávalók:
50 dkg darált hús
1 tojás
1 vöröshagymaa
fűszerkeverék
bors

Töltelék:
3 főt tojás
szemes bors
spagetti tészta
szegfűszeg
zsemlemorzsa
szezámmag
1 tojás
liszt
Készül:A darált húst fűszerezzük,sózzuk és borsozuk.Hozzáadjuk az apróra vágott vöröshagymát és egy tojást.Letépünk egy darab húst eyt szétlapítjuk két műanyag zackó között a közepébe beletesszük a főt tojást,becsavarjuk (előröl hagyunk egy kis hejet hogy megcsináljuk a süni pofiját).Szemnek és az orrnak odateszük a szemesborsot a tüskéinek pedig eltördeljük a nem megfőt spagetit.Tepsibe tesszük olajat öntünk alá és 200 fokon 30 percet sütjük lefödve utánna pedig csak anyit tesszük vissza fedő nélkül hogy színt kapjon.2 sünit csináltam belőle.
A maradék 1 főt tojásbol és húsnol csináltam egereket.
A főt tojást hosszában négybe vágtam úgyszintén húsba csavarom kiránottam liszte-tojásba-zsemlemorzsába(amit összekevertem a szezámmal) kisütöttem forró olajban.Mikor kisült a szemeit orrát szegfűszegböl csináltam a bajúszt és a farkat spagetiböl csináltam(a farkat eg kicsit lobogó vízbe mértottam)a füleket almaszeletböl csináltam mert nem volt idehaza retkem abbol szebb lett volna.
A válogatós kisfiam elvolt ragatatva.



Нема коментара:

Постави коментар