vanilla

уторак, 14. фебруар 2012.

Édes szemek

Mikor a főzök-sütök-mosogatoknál megláttam ezt a játékot én is csatlakoztam.Mivel hasonló játékot játszok a volt Jugoszláv országbol valló bloggosokkal is.
A sorsolás szerint nekem Kalandok a konyhában jutott.
Lapozgatva a bloggot erre esett a választásom mival imádjuk a kelt tésztákat.
Nekem csak kicsit édesebb lehetne (na de ez már ízlés dolga csak) emígy nagyon finom volt.
Lehet én vagyok az egyedüli aki ijen gyorsan megcsinálta.Én megsütöttem még január 18. mert persze úgy értettem hogy január 20.-ig kell elkészíteni...Mikor fölakartam tölteni a fotókat akkor láttam hogy február 20.-ig kell...
Ezért itt van pár fotó.









2 коментара:

  1. dopada mi se kako je ovo smotano, budem isprobala

    ОдговориИзбриши
  2. Szia, Daniela!
    Csak most láttam a bejegyzésedet! Örülök, hogy pont ezt a receptet készítetted el, és annak is örülök, hogy ízlett!
    Hát, mi nem vagyunk túlságosan édesszájúak, mindenbe kevesebb cukrot használok általában, mint mások, de ha még elkészíted, nyugodtan édesítsd jobban. Nekünk a szirup miatt még ez is nagyon édes.:) No, de tényleg, ízlés kérdése az egész.
    Köszönöm a választásod, jó főzöcskézést továbbra is!

    ОдговориИзбриши