vanilla

понедељак, 6. фебруар 2012.

Török tejberizs

Szeretjük a tejbe grízt,a tejberizst,a gancát...
Így egyik este tejberizst indultam készíteni mikor eszembe jutott hogy fuuu valahol láttam a török tejberizs receptjét na gyorsan az internetre...és igen meg is találtam gyorsan de már főt a rizs s recptbe pedig mindent csészével kelett mérni és akkor itt átalakítottam ahogy nekem megfelelt és megfőztem,na azóta már rendszeresen készítem ez lett a kedvenc.Nagyon krémes és lágy imídni való.


Hozzávalók:
20 dkg rizs,2 deci víz,1,2 liter tej,1 vaniliás puding,csipet só,13 dkg cukor,2 vaniliás cukor.
Készül:
A rizst megmosom majd a 2 deci vízben elkezdem főzni a csipet sóval.Mikor elpárolog a víz adagokban öntöm hozzá a tejet és a rizst megfőzöm,hozzáadom a cukrot és a vaniliás cukrot,majd a puding port is kikeverem és beleöntöm.Visszateszem a tűzre hagyom 1-2 rotyanni.Majd tálkákba szedem és kihűtöm.
Fincsi vacsora de készítettem már mint deszertet is ebéd után.





2 коментара: