vanilla

недеља, 21. април 2013.

Kókuszos deszert

Jaj de jó ez már a 8.blogkóstoló e hónapi háziasszony az  Ízemlékek blog vezetője.A sorsoláson nekem újbol egy olyan blog jutott akinél eddig még nem jártam és ez az amit szeretek ebben a játékban.Találtam több receptet is ami nagyon megtetszett a Csak mert szeretem...De mivel a mézekalácsoktol nincs időm nagyon készítgetni semmit mivel a pravoszláv husvét május 5.-én van és arra sütöm őket.Azért választottam ezt a gyors poharas deszertet de nem bántam meg mivel nagy kókusz rajongó vagyok nekem ez nagyon bevált én gyümölcs helyett griliázst tettem.


Hozzávalók:
15 dkg rizs,10 dkg kókusz,3 deci víz,4,5-5 deci tej,csipet só,10 dkg cukor,2 deci tejszín.
3 deci tej,1/2 csomag vaníliás puding,1 1/2 evőkanál cukor.
griliázs vagy valamilyen gyümölcs.
Készül:
A rizst és a kókusz reszeléket felöntjük 3 deci vízzel és csipet sóval mikor elfőte akkor apránként pótolyuk tejjel míg meg nem fől.Hozzáadjuk a cukrot.Hagyjuk telyesen kihülni majd keményre fölverjük a tejszínt és finoman összekeverjük.
A 3 deci tejben megfőzzük a fél csomag pudingport a cukorral majd azt is hagyjuk kihülni.
Egy pohárba rétegezzük kókuszos rizs majd puding 1-2 evőkanálnyi megszórjuk griliázzsal vagy gyümülcsel,majd ezt megismételyük mégegyszer.Egy órára hűtőszekrénybe tesszük.







Нема коментара:

Постави коментар