vanilla

понедељак, 18. март 2013.

Karamell bonbonos bajadéra

Ez egy ojan süti amivel én nem voltam nagyon elragadtatva mivel a cukor menyiséget 10 dkg lecsökentettem de még így is nagyon édes volt.Pluszban még eléggé puha is.Na de azért leírom mert ízlések és pofonok...A nagynénimnek (aki mikor kalácsot süt a cukor menyiségnek még felit ráteszi nagyon édesen eszik a sütiket) nagyon tetszett,a receptet is elkérte.


Hozzávalók:
3 tojás,30 dkg cukor (én 20 dkg tettem bele),20 dkg karamel cukorka,25 dkg vaj vagy margarin,30 dkg darált keksz.
20 dkg főzőcsoki,6 evőkanál olaj.
Készül:
Vízgőz fölött összeolvasztjuk a karamel cukorkákat,tojásokat,és a cukrot főzőkanállal kevergetve. Mikor minden elolvadt a tűzröl levéve hozzáadjuk a vajat és kevergetjük míg el nem olvad,ekkor hozzáadjuk a darált kekszet és jól összekeverjük.Egy magas falú tepsit kibélelünk öntapadós fóliával és belesímítjuk.A csokoládét összeolvasztjuk az olajjal és a tetejére símítjuk.Hagyjuk telyesen meghülni és megkötni.


1 коментар:

  1. Po meni 100 g šećera je više nego dovoljno, karamele slatke i keks sladak.
    Imam i ja takvu tetku, sve što napravim nije dovoljno slatko.

    ОдговориИзбриши