vanilla

недеља, 11. децембар 2011.

Parázson sült lepény

A recept Limarátol  van.

Ez még szeptemberben készült.Ez úgy volt hogy a komámék fölhívtak és közölték hogy holnap jönnek meglátogatni a Drágámat de ne készítsek semmit mert hoznak magukkal húsokat és majd megsütjük másnem grill palacsinta sütőben.Hát az nem lehet ojan finom mint mikor kint sütjük parázson.Így a Drágám előszedte a grill sütőt én pedig éjjel 11:30-kor bedagasztottam az öregtésztát másnapra.Nem lehet az hogy én nem készítek semmit.Na meg azért még sütöttem egy adag vaniliás koszorút is.
Nagyon finom a husi mellé míg sült addig a lepényeket csipkedtük.
Nekem nem volt öregtésztám és én azt kihagytam belőle.Az előtésztához valókat bedagasztottam hagytam hidegen egy éjszakát kellni,másnap reggel a többivel összedolgoztam és hagytam megkelni duplájára majd kinyújtottam és sütöttem.



Нема коментара:

Постави коментар