vanilla

среда, 14. новембар 2012.

Kókusz kocka

Szeretem a kókuszt,a klaszikus kókuszkocka az egyik kedvencem.Készítettem a megszokott módon és fordítottat ami belül csokis kívülröl fehér.


Hozzávalók:
Tészta:30 dkg cukor,5 dkg vaj,2 tojás,2 evőkanál méz,2 deci tej,1 sütőpor,32 dkg liszt,1 evőkanál kakaó.
Csoki máz:15 dkg vaj,15 dkg cukor,0,5 deci tej,2 dkg kakaó,10 dkg kókusz.
Tejszín máz:20 dkg fehér csokoládé,1,5 deci tejszín,10 dkg kókusz.
Készül:
Tézta:Kikeverjük a cukrot a tojással,a vajjal és a mézzel habosra keverjük.Hozzáadjuk a tejet,sütőport és a lisztet.A masszát kétfelé választjuk az egyik marad sárgán a másikhoz 1 evőkanál kakaót keverünk.
(Én egy magasfalú tepsit kettéválasztottam kartonnal amit alufóliába csomagoltam így egyszere kitudtam sütni).Kibéleljük zsírpapírral belesímítjuk a tésztákat és 180 fokos sütőben kisütjük.Mikor kihült a tésztát kockákra szelyük és megmártjuk a csoki és tejszínmázba.
Fölolvasztjuk a csokimázhoz a hozzávalókat megmártjuk benne a sárga tésztát és megforgatjuk kókuszban.
A tejszínmázhoz is mindent összeolvasztunk és kókuszban meghempergetjük.




2 коментара: