vanilla

среда, 23. мај 2012.

Dagasztás nélküli kenyér

Nagyon finom ropogós és és imádom ha ropog...ojan illatos kenyér hogy csak úgy üresben is annyira jó esik.


Hozzávalók:
50 dkg liszt,15 gr élesztő,2 deci tej,2 deci víz,9 gr só,1 kiskanál cukor,1 evőkanál méz,3 evőkanál olaj.
Készül:
A száraz hozzávalókat összekeverjük.A langyos vizes-tejben felfutatjuk az élesztőt beleöntjük az olajat és a liszthez keverjük.Fkanállal összekeverjük.Befedjük öntapadós alufóliával.Szobahőmérsékleten 30 percet pihentetjük és hűtőszekrényben 12 órát pihentetjük.Az üvegtálat sütőbe dugjuk hogy fölfórósodjon kikenyük olajal és belöntjük a tésztát.Rátesszük a fedelét és 20 percet fedve sütjük.Leveszük róla a fedőt és szép pirosra sütjük 180 fokon.


4 коментара:

  1. Nagyon szép lett a kenyered! Tegnap sütöttem meg ezt a fajta kenyeret igaz ami receptet láttam annál nem volt írva hogy kikell kenni az edényt és teljesen beleragadt. Úgy látom ez más recept.Lehet hogy majd kipróbálom, de nem most mert elment a kedvem hogy nem sikerült!

    ОдговориИзбриши
  2. Hát hogy bevalyam először nekem is beleragadt mert én is amit olvastam nem írta hog ki kell kenni.Mikor forró az üvegtál ecsettel körülkell kenyni.

    ОдговориИзбриши
  3. Nagyon jól hangzik, praktikus és finom is lehet!!

    ОдговориИзбриши