vanilla

недеља, 11. септембар 2011.

Férfi csoki praliné

Ezt a receptet Praliné paradicsomnál láttam.Elmentettem hogy majd Újévre találok valakit akit megörvendeztetek vele,de...Nemrég ráakdtam egy bloggyűjtőre ahol volt Jugoszláv országok "játszanak".Alig vártam hogy megkezdődjön az ujjab kör.Ne eljött az ideje és ehónapi feladvány a szilva.És akkor előbb jött el az ideje kipróbálni.

Pálinkában érlődött szalt szilvás bcsoki bonbon
9 darabhoz
Hozzávalók:
8-9 dkg aszalt stilva,10 dkg tejes+10 dkg étcsoki,kb.1 deci szilva pálinka,1 szilikon forma.
Készül:
A szilvát 2 napra szilvapálinkába áztatom.A kétfajta csokit összelovasztom.A szilikonformát kiskanál segítségével kikenem.Hűtőbe teszem míg megköt.A szilvát lecsepegtetem robotgéppel összeaprítom és 5 dkg olvasztott csokit adok hozzá(abbol a csokibol amivel a formát kenytem ki).A mélyedésekbe teszek a szilváspépböl és csokivsl vonom be.Hűtőbe teszem dermedésig.


2 коментара: