vanilla

петак, 11. новембар 2011.

Rozen lapok

Én ezeket a lapokat nem készítettem még soha mert nálunk olcsón meglehet venni a 10 lapot készen kb 1 euró.De kedves olvasóim kérésére találtam azon a receptgyűjtő oldalon ahol én is több éve tag vagyok Coolinarika  ott elkészítették.Én most lefordítottam és íme.
Ezt a tortámat készítettem belőle.


Hozzávalók:
1 tojás,1 jó evőkanál zsír,130 ml  tej (kb.1 tejes bögre),1 marék cukor,fél kiskanál szódabikyrbóna,kb. 30 dkg liszt.
Készül:
Öszegyúrni a hozzávalókat és 6 részre osztani.Kinyújtani vékonyra.Ezt egy kerek erre előre látott rozen tepsiben sütni ha nincsen akkor lehet sütőpapíron a tepsi hátulyán sütni.Kb.3 percig sütjük hogy fehér maradjon (mint a hatlaposnak vagy citrompitének) 175 fokon.
A tésztákat előre kinyújtani a zsírpapírra tenni és csak áthuzni a tepsi hátuljára mert míg a tészta sül nem lesz idő kinyújtani a következőt mivel gyorsan sül.
Mikor kisült az első lap konyharuhára tesszük és erre rakjuk rá mindegyiket a végén pedig betakarjuk a ruhával az összes tésztát.
Ebben a receptben kerek tepsiben sütték és 6 lap lett belőle.Énekem ehez a tortához kb.10 lap kellet ami téglalap alakú volt szerintem kell másfélszeres adag is ebböl egy ekora torának.


1 коментар:

  1. Fino da smo najzad dodbili recept za ove divne kore.Ovde ih nema za kupiti pa je dobrodosao;) Hvala;)

    ОдговориИзбриши