vanilla

среда, 30. новембар 2011.

Madár tej süti

Finom krémes süti,csak én legközelebb anyi változást tennék benne hogy a kihült tésztát meglocsolnám 1-1,5 deci langyos tejjel.Nekem egy kicsit száraz és rugalmas volt a tészta,úgy finomabb lenne nekem.


Hozzávalók:
Tészta:
8 tojásfehérje,8 evőkanál cukor,8 evőkanál liszt,1 sütőpor.
Krém:
8 tojássárgája,2 vailiás puding,1 evőkanál liszt,8 deci tej,20 dkg cukor,25 dkg vaj.(1-1,5 deci tej)
A tetejére:
2 tejszínpor vagy tejszín.
Készül:
A tojásfehérjét a cukorral kemény habbá verjük,majd finoman hozzáadjuk a lisztet amit összekevertünk a sütőporral.Zsírpapírral kibélelt tepsibe öntjük és 180 fokon megsütjük.
A tojássárgáját a fele cukorral kikeverjük.A pudingot az 1 evőkanál lisztel,a maradék cukorral és kevés tejjel kikeverjük.Öszekeverjük a kikevert tojássárgájával majd amikor fölfor a tej beleöntjük és a tűzre viszatéve pár percet főzzük.
Hagyjuk teljesen kihülni.A vajat kikeverjük és a hideg krémhez adjuk.Na amit én nem csináltam de eztán fogok hogy a hideg lapot megöntözöm 1-1,5 deci langyos tejjel és akkor kenyem rá a krémet.A tetejére fölvert tejszínt teszünk.




1 коментар: